03 May, 2011

6 Progresif....



Drama budak2 sekolah...tapi budak sekolah yg dah xbudak lagi sebab dah tingkatan 6.. citer ni best!! Pendek, padat dan ringkas jer.. tapi memang enjoy.. sape2 yg tengok mesti akan tengok sampai ke penghujung dan bila sampai penghujung xsanggup nak tgk sebab nanti dah xde citer nak tgk hihi..

Okay, bagi pendapat saya, part yg paling saya suka tgk bila ada scene NIK dgn “bdk baru” dia ada nama tp lupa plak, yg pasti mama bdk tu paggil dia boboy dan diejek oleh rakan2nya.. tapi serius mmg kelakar....

part kelakar yg ke2, bila ada 1 watak nih dia suka kecek klate padahal dia org Negori.. jadi mmg teruklah jadinya bahasa Kelantan tuh.. bdk ni namanya BURN sempena dengan nama gaya rambut yg panjang tepi telinga tu... nak tau camne tgk sendiri hihihi.. jadi watak utama citer,NIK (zahiril) yg akan  membetulkan kalau bdk tu kecek salah... n nik ni die kecek better than si BURN tu... saya check yg zahiril nih org perak..ingatkan orang Kelantan @ Terengganu sebab bila die kecek xde “sleng” sgt..

erm,... bagi saya mmg say xrugi tengok citer nih... suka tgk kalau citer bdk2 sek nih.. tambah2 lagi form 6.. time ni otak dah mature bkan budak2 lagi.. bagi saya mmg xmenyesal saya masuk form 6, sebab banyak kenangan antara kawan2 n benda2 lain...



para pelakon.


tu jer nak kongsi hari ni... bye bye



0 comments:

Post a Comment