15 May, 2012

aarghhh I'm crazy

Weh eyza? asal ni..asal??

camne ni, saya dah ter obses dengan KPOP!.. matilah.. camne nak handle ni... teruk  teruk...
"Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya"
Ye, tahu tapi camne??
Firstly, cuba citer apa masalahnya...

tulah pasal saya tak sempat nak bercerita kamu sibuk bertanya.. lain kali nak bertanya atau nak bagi nasihat dengarlah masalah saya dulu..ok k k k ??

Sebenarnya.... saya dah addicted dengan SHINee!!! hari-hari duk dengar lagu diorang, tiap hari duk nyanyi lagu diorang, tiap hari duk tenung(tgk jer) muka2 diorang.. kalau xdengar, xnyanyi, xtengok macam ada something tak buat jer... Haish teruk2..


tadi tergoogle gambar diorang ni dan terjumpa lah benda lah ni semua..dan wujudlah keinginan yang menggunung untuk memilikinya... mana nak dapat erk?? mane lah kedai yang jual benda2 nih..nak g beli nih... serius!

KEYCHAIN  yang tertulis nama SHINee, MIN HO,TAEMIN....

Selain itu, saya juga ingin memiliki butang yang cute miut ini.. xtau lah berapa satu..tapi kalau beli pukal tu dapat lah muranya sikit..




 Gamabr2 ini telah di ambil dari SINI, semuanya barang berunsurkan KPOP!pop pop.. sape2 berminat pergilah beli ye..saya? memang berminat pon. tunggu masa dan waktu yang sesuai jer hihihi
Seterusnya,,, JAM2 dinding pon ada gak..kalau ada jam tangan and ranatai muka SHINee pon saya nak memilikinya... ada sapa2  pernah nampak x?? hehe Take a look this...


 Ni yang real punya

                                           
yang ni pulak, cover je,,bole bole pilih yang gambar macam mana nak.. sy nak cover album Sherlock lah.. boleh x? tambah2 gambar MIN HO yang tak berba** tu hehehe. Kalau saya dapat memilikinya,  hari2 saya tengok jam tu.. dah xtgk dah jam tgn, handphone, laptop... duk hadap jam ni jer..

 Seterusnya, KIPAS... maklumlah cuaca sekarang sangatlah panas... lapisan ozon dan semakin menipis pis pis dah sebab tu panasnya tu melampau-lampau..tapi syukurlah ianya tak sepanas api neraka... masyaallah... kipas?? hehehe saya dah ADA!!!!!! yang TAEMIN punya dapat kat ETUDE HOUSE ritu, da baca post lepas kan..ha ye lah tu... ini dia.

 


Okay, lets me explain... yang gamabr real sikit tu saya punya@dapat ritu.. yang xreal punya tu saya dapat dari google lah heheh ntah dari blog sape saya rembat...** so...rrry( imitate -key& jonghyun dalam "HELLO BABY" )

Last, but not least.... saya SANGAT INGIN memiliki ini!!

 MIN HO LIPS BAM
Suatu hari nanti saya pasti akan memilikinya! tapi sorry lah xmain r beli kat Malaysia  (MAHAL!) SAYA ORDER TERUS DARI KOREA. tengok xcaya... tapi kalau ada kawan2 yang dapat gi mobility tu la hehe saya?? mmg ibarat bagai bulan jatun ke bumi la dapat pergi..tapi mengikut angan2 ,saya dah lebih sepuluh kali  duk round korea tu... biasalah mula2 berangan, pastu mimpi, pastu jadi impian, pastu jadi pendorong, pastu jadi KENYATAAN kan?? harap2 lah.. 

dah, dah... pukul 2 suda..pogi tido!! esok comfirm ponteng lagi....haks haks haks,,, ke bye! an yong...

0 comments:

Post a Comment