17 September, 2015

22 Julai 2015 TQ awk!

Assalamualaikum di kala ku kebosanan di opis. Kerja belambak Cuma, Cuma.. ku ketiadaan mood untuk melaksanakan semua kerja2  itu. So sy nak update lah blog yang sudah basi dan tidak lagi dikunjungi oleh org ramai mahupun tuannyer sendiri.. Untuk meningkatkan mood bercerita sorang2 saya mulakan dengan party Hari Jadi sy yang lalu 22 julai 2015..


Sebelum tu sy bagila sikit intro siapa dalang dan siapa yang terlibat. First group Bangla (Husin Moynol,Hanif,Masud dan Jalil) semua ni operation worker kat kilang sy kerja. Disebabkan sy ni suka melayan so dgn diorang2 ni semua sy layan, lama2 jadi kamcing la.. tapi bila melibatkan hal kerja still kena tegas.

Diorang ni plan selepas raya diorang nak masak nasi beriani nk bagi pengarah, En Munib cuba nasi beriani ala Bangladesh. So sy bagilah cadangan buatlah 22 julai nanti sekali dengan birthday saya. Memang muka tak malu, semua orang nak bagitau.

So 22 julai hari Rabu sy masuk kerja selepas 2 minggu sy bercuti raya. Dahsyat, kalah bos-bos besar. So, geng2 bai bertukus lumus memasak nasi beriani, kebetulan hari itu agak banyak kerja maklumlah cuti sampai 2 minggu. So kerja berlambakla. Xsempat pon turun tolong diorang, minta maaf semua.  Tapiii sy sempat gak buatkan air.. yang teramat manis wahahaha

So sekarang biar photo-photo ini berbicara…

Tembikai, Timun, Limau nipis, Buah Oren and tomato dipotong indah dan disusun rapi

Jom makan... Bismillah.. Nasi Beriani ala bangladesh, nasi dimasak bersama dengan ayam yang telah diperap dengan rempah2. Kuah kari daging yang saya mampu kutip kentang dan kauhnyer sahaja.

Atas tu yang berkemeja putih itu Pengarah ,
Gambar bawah Berkemeja hitam ni My Bos.. super duper sporting bos.
Bismillah dulu ye..

Si dia  tak ada....

Lastly, time saya tengah2 makan tu taraaaaaa die bawa keluar kek! Cek choclate pisang... besauuuni rupanyer
Thank cayang... terima kasih sanggup buat surprise ni semua... love u sooooo much

Peace yo! muke tersangat happy dan bahagia

Gambar di curi dari phone bangla dalam gambar... Poyo jer tengah buat...

Thats all bye.... Thank You all...
Thank You awk.. thank You so much...


0 comments:

Post a Comment