25 June, 2011

がんばてくださいね!(ganbate kudasai ne /good luck)


V.I.P = VERSATILITY   IN   PERFORMANCE



Sapa xkenal ngan dance group ni?? .... satu, dua, tiga eh,eh ramai lah plak hehehe,,
Mmg lah korang xberapa nak kenal sebab ni new group. Group ni dianggotai 5 orang jejaka iaitu Yandy,Marlon, Ryan, Fazlan and Adam... sebenarnya group ni kiranya cam special projek dari KRU, hasil gabungan antara kumpulan BAD BOYS and Adam.. so jadi V.I.P camtu lah lebih kurang citernya.
Masuk pada topic, V.I.P ni sekarang tengah hangat dengan lagu, LAGU SEDIH memang ngah top r kat corong2 radio  n kaca2 tv.. bukan setakat kat Malaysia jer tapi korea n jepun pon sama... hihihu

ADAM_ BULIH BAH KALAU KAU (anything for you)



Ni lagu baru Adam tau dari album ke 4 die, ada 5 lagu semua Tension, Kau, Ellina,Pergilah n Bulih Bah Kalau Kau. Lagu ni dengan lagu V.I.P  ni saya selalu pasang kat laptop sampai naik  jemu laptop tu, tapi saya x lah.. sebab lagu2 ni selalu sgt di pasang dengan kuatnya maka org yg terdengar lagu ni  pon dah jatuh suka macam adik saya, anak saudara sy dan sepupu sy... hahahaha



Sebernanya macam ni anah buah saya namanya, Nur Tinani(Nani) 
dan sepupu sya  SU tengah menggila menghafal lagu Angguk2 Geleng2 tu, tapi faham2 jelah lagu tu, lagunya sikt jer yang rap tu yang panjang berjela.. dan bdk2 ni suka plak sebab ada part budak nyanyi tu.. ala yg ni, “ adik pandai nyanyi x, pandai..... kak sekupang ke dua kupang....” hah, part yg ni lah.
dah naik rimas telinga ni duk dengar bdk2 ni menghafal, padahal xbetul pon  bunyinya, so saya decide bagi lirik, 2 lagu kat atas sana tu..
And.... dari petang tadi diorang dengar lagu tu sambil menghafal liriknya... hahaha.  Sy memang suka sangat lau org2 bersungguh2 yg ada pulak kena mengena ngan adam ni.. lagi lah happy.
Sebab tu lah saya ucap kan good luck kat bebudak nih... sebab diorang bersungguh2... huhuhu
Bagus... i like... ganbate kudasai ne ye  to both of you...








0 comments:

Post a Comment