17 September, 2012

Korean Food part 1



 LePas shopping apalagi makan lah... saya Order Ddeokbokki 떡볶이 - Spicy Korean Rice Cakes
Tarrraaa,,,,
 Dihidang bersama seaweed sup n kimchi..tekak saya mmg xleh nak telan sup seaweed bau dia..alahai agak meloy* kan dan kimchi tu pulak mak aih masam sgt2..so mmg xleh telan.. 

 Rasa ddeokbukki tu pulak cam yong taufu versi merah jer..biasanyakan hitam..tapi not bad saya SUKA! xtipu.. sebab sy pillih Ddeokbukki seafood so byklah udang and sotong dan semua itu mmg pembawa * seperti yg telah diperkatakan diatas sana..

Hah, lupa nak bagitau kedai Korea Food ni Halal, siap ada "NO PORK" lagi.. pastu sambil saya duk tgk menu2 kat situ ternampak lah gambar2 SNSD, bEAST and macam2 lagi lah,, tapi sayang SHINee xdr so.. selamat duit saya kalau tak comfirm melayang hehe.. mula2 heran gak kenapa tuan kedai tu letak kat situ. So, sy tya lah and dia jawab "u can buy" haha untuk dijual rupanya ingatkan alas pinggan hehehe..

BYE


0 comments:

Post a Comment