23 December, 2011

explaination.

Assalamualaikum wahai kawan2 ku semua, apa khabar? moga sihat2 selalu lah hendaknya. Tujuan utama saya menulis surat ini adalah untuk menjelaskan kepada pembaca2 sekalian tentang 2 entry yang lepas iaitu yang pertama yang ini, Di suatu Petang , yg kedua Sadness dan yg ketiga atau yg paling latest smoking is stupid thing

Sebenarnya bukanlah sy ingin mengarang novel disini tapi sekadar meluahkan segala macam cerita yang bersarang di dalam kepala sahaja. Kalau korang baca betul2 ada mesej yg saya ingin sampaikan dalam setiap dialog tu iaitu kekecewaan yg dirasai oleh watak tersebut, dan memang secara jujurnya dan sy juga tidak menafikan yang watak itu adalah diri saya sendiri. Bila lagi nak berlakon dalam khayalan ni lah.

Ada sesetengah perkara yang kita tidak boleh untuk berkongsi dengan orang lain disebabakna beberapa perkara, perkara utama ialah seseorang itu belum tentu boleh menyimpan rahsia kita. Jadi dengan cara inilah saya berbicara meluahkan segala kekusutan dihati ini. At least sy xbuat entry semata-mata untuk mengutuk seseorang yang telah membuat kita sakit hati..ermmm, korang faham x? Maksud sy, kalau saya sakit hati dgn kawan ke teman ke sape2 lah sy tak akan buat satu entry tu untuk melepaskan geram saya. Sebab sy tahu lama kelamaan org itu akan tahu dan baca juga. Jadi untuk mengelakkan perkara itu berlaku sy buat lah style sy eheheh...

Okay, ingat ye kawan2ku.. jgn lah korang bertanya atau bercerita pasal hal blog ni kat depan saya pulak..Malu siot!! heheh. buat bodo jer.. anggaplah di blog ini orang yang kamu tidak mengenalinya heheh...walaupun kat alam reality kita sentiasa berkepit kemana-mana sahajaa...

okay dah habis da... samapi sini dulu esok nk g picnic so mungkin ada citer terbaru sy akan karang nanti...
bye2 assalamualaikum....



  

0 comments:

Post a Comment