25 December, 2011

Peringatan


Assalamualaikum…
DAJJAL… anda dah bersedi ker nak hadapi zaman DAJJAL?? Atau mungkin kita sudah tiada di dunia ini ketika DAJJAL ini tibe??
Saya nak kongsi sikit pasal DAJJAL ni…, guna Dajjal laknattullah sebab dia ni wakil setan di dunia..
Fakta-fakta penting tentang DAJJAL..
1.      satu tanda akhir zaman sebelum kedatangan Dajjal adalah runtuhannya Masjidil Al-Aqsa yang sedang berlaku sekarang… Maksud sy, tak runtuh lagi tapi sudah menunjukkan tanda2 nak runtuh ekoran daripada penggalian bawah tanah yg dilakukan oleh Zionis sekarang.
2.       Dajjal adalah Nabi palsu. Dajjal akan meniru seperti nabi sejati dalam segala hal. Nabi yang sebenar adalah Nabi Isa AS yang akan datang semula untuk memerintah dunia dari Jerusalem. Jadi disitulah Dajjal akan tiba di atas tanah suci, Jerusalam
3.       Nabi Muhammad SAW berkata Dajjal dikeluarkan dari dunia ini maknanya Dajjal dah hidup zaman Rasulullah SAW. Dajjal akan hidup di bumi selama 40 hari
-       satu hari= setahun,
-       satu hari = sebulan,
-       satu hari = seminggu,
-       dan selebihnya seperti hari biasa  , INGAT 1 TAHUN SURGAWi = 1000 tahun DUNIA.
-       Total = 37398  wallahhual’lam..

4.      Dajjal bermata satu
5.      mempunyai perkataan kafir di dahinya. 
6.      Kepada Muslim setelah mendengar "kedatangan" Dajjal,
= memaling muka daripada memandang wajah Dajjal
=Membelakangkan
 terus berjalan menjauhkan diri darinya.
7.      orang yang terkuat imannya akan diuji dan boleh jatuh disebabkan  fitnah Dajjal,

Fakt tentang Masjidil Al-Aqsa.
Fakta tentang Masjidil Al-Aqsa. 
  1. Masjidil Al-Aqsa, ia adalah kiblat pertama umat Islam.
  2. Berbalik kepada sejarah silam kisah Nabi Sulaiman AS atau Raja Sulaiman yang bertanggungjawab membina apa yang dikenali sebagai Kuil Sulaiman". Nabi Sulaiman As di beri Allah SWT boleh menguasai umat manusia, dan bangsa jin.
  3. Nabi Sulaiman ditugaskan dengan menyebarkan ayat-ayat Allah SWT iaitu: keyakinan dan ibadah dalam hanya SATU tuhan sahaja.
  4. Namun, terdapat kaum-kaumnya yang kuat mengamalkan ilmu sihir dan okultisme (ilmu ghaib).
  5. Baginda memerintahkan pengawalnya untuk pergi ke seluruh negeri dan merampas setiap buku, naskah, kitab-kitab yang tertulis segala ilmu sihir dimana ini adalah amalan sesat.
  6. Nabi Sulaiman AS kuburkan kesemua buku, kitab yang berkaitan dengan ilmu sihir  i dimana baginda fikirkan paling selamat.
  7. Baginda menanamkan buku-buku ajaran sihir itu di bawah tapak kuil.
  8. Baginda melantik beberapa orang kesatria yang di kenali sebagai "Knights of the temple of Solomon" (Knight Templar) untuk menjaga kuil Sulaiman itu siang dan malam.
  9. Selepas Nabi Sulaiman a.s wafat, The Knights menemui apa yang terdapat di bawah kuil itu. Mereka menyedari akan kepentingan perkara ini, rahsia amalan sihir berada di hujung jari mereka. Mereka mencuri dan mula berlatih.
  10. Selama berabad-abad, naskah itu diseludup ke Eropah, dan Kesatria Templar menggelarkan mereka sebagai "Free Mason".
  11. Dengan kekuatan yang terkumpul, mereka pantas menyebarkan pengetahuan ini di seluruh dunia melalui kumpulan-kumpulan rahsia.
  12. Semua ini dilakukan dengan satu tujuan iaitu mengikut kehendak tuhan Syaitan dan sebagai langkah untuk menyambut kedatangan Dajjal bermata satu yang mewakili syaitan di bumi. 
Segala isi kandungan saya ambil dari laman web ini http://www.pedoman101.com/2011/12/mengapa-yahudi-menggali-di-bawah.html#
Kalau- korang nak baca lagi lanjut…
Kita semua kena besiap dari sekarang…. Insyaalah..

0 comments:

Post a Comment