01 June, 2012

Message by using a table

Assalamualaikum.... 안녕!!

erm,,pernah tak korang main balas2 mesej guna meja?? mesti pernah kan ala time kecik2 dulu kan? sebab gaduh dengan kawan tu kan..yelah nak cakap by mulut malu so, tulis je lah kat meja kan kan?? xpon korang nak lepas marah kat kawan tu ..err ni sy punya kerja lah..nak marah orang tu meja jadi mangsa..habis meja tu diconteng dengan lukisan yang ntah pape ntah.haha  미안하 hehe  biasalah bebudak mana nak mature lagi..


dan..baru2 nih perangai tak mature ni datang balik.. hehe..rosak meja,..i mean kotor lah meja tu dengan tulisan korea haha.Camni kisahnya.. time kelas Finance kat DK* tak boleh nak mention sangat nanti kantoi dengan semua orang.. 


First tu saya jumpa tulisan ni atas meja..disebabkan tulisan ni sy dah tulis beratus kali makanya saya faham lah..bukan nak berlagak tapi kalau saya xtau baca tulisan ni tu cam penipulah pulak hehe..
샤이니---> SHINee
"Always Love" is a SHINee's song in a japan  language
i love this song after "하나"
So sy teruja la jap..pastu tetiba tangan ni gatal gak nak conteng meja tu so, sy tulis lah

kat atas tu :  민 호 ---> CHOI MIN HO
kat bahagian bawah : 샤이니 (하르) -->SHINee (Hareu)

saya tak perasan orang ni ada tinggal mesej juga lepas2 beberapa hari baru sy terperasan ntah macam mana ntah tetiba sy tergerak nak baca.. owh, rupanya mesej untuk sy sebab dia reply dekat dengan tulisan saya kat atas ni..apa yang dia reply?


샤이니  조아요? --> SHINee joayo? mean shinee bagus/best?
dan tanpa membuang masa sy terus reply...


이자 : 예,샤이니 대박! --> ye,SHINee daebak !
hehehe xde keje kan?? hari yang saya reply mesej ni hari kedua last untuk finance class tu..so xtau lah sama ada orang tu jumpa atau terbaca ke tak...


apa2 pon saya pasti orang tu pompuan sbb susah no nak cari SHAWOL(SHINee WORLD) lelaki..
that all.. bye  
안녕히 주무세요! (selamat malam)

3 comments:

  1. vandalism..report kat pejabat am..hahahaa..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Amboi2, diam2 sudah...tapi bukan ko ker yg ajar aku buat semua ni hehehe

    ReplyDelete