26 April, 2013

T.O.L.O.N.G.L.A.H

Boleh tak tarikh 27/4/2013 hilang dalam dunia nih...macam mana nak menghadapi hari esok nih... kenapa? kenapa? kenapa kamu agak bodoh menerimya! kamu tau ngak ramai orang patah, kering, hancur, relai HATI.. kamu buat! kenapa kamu?! tidak orang lain... ARGHHHHHH!

Aku tahu walau macam mana pun aku elak, aku tetap akan terserempak atau xtersengaja akan menontonnya...kat YouTube tu mmg akan bersepah lepas nih aduyai 태민 asal 바보 SANGAT! hahahahaahhahhhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahah

Satu jer harapan aku sekarang mintak2 sesuatu akan berlaku dan benda itu tidak dapat disiarkan dan berakhir sebegitu sahaja..barulah aku dapat memulihkan kembali minat dan semangat yang hilang bak air hujan ini..setelah leader sekarang turn maknae nya pulak! haish, pedih2.. tolong........lah mintak2 rancangan tu hancur di tengah jalan...dibaham rimau, dipijak gajah dan digigit semut.

Mintak2 sangat tape2 yang dah dirakam tu TERBAKAR!, xpon HANYUT  dibawa arus salji... xpun HILANG tanpa dikesan, xpun ROSAK yang xdapat diselamatkan! xpun akan ada peminat buat DEMONSTRATION untuk bantah cerita itu..tolong...lah peminat2 Korea... xpon.. rumour tu memain jer,(* walaupon sudah dirakam). Tolonglah...aku xsanggup nak patah hati lagi.. patah hati dengan cinta bertepuk sebelah tangan lagi Dahsyat dari dari cinta berbalas....

Tolonglah berlaku sesuatu....tu jer yang sy mintka, dambakan sekarang...xsanggup nak hadapi hari esok...kawan2 pulak bukan nak memahami..yg tu sy xnak dengar yg tulah pi citer2, topik tu jugak yang nak dibualkan depan saya... kawan2 tolong memahami... sy tahu kamu semua xgila seperti saya..jadi sila faham hati seorang kawan yang GILA ini... hidup korang untung sbb xder penyakit nih..sape nak? sy mmg xnak jadi macam nih, tapi ini dugaan pada saya..huh, xleh blah..kamu beruntung sangat sebab kamu tidak terjebak dengan fantasi artis2 Korea nih...Saya dah mula langkah pertama...insyaallah akan meneruskan dengan langkah seterusnya untuk melupakan Dunia KOREA nih....DUNIA SEMATA-MATA!

Saya mmg sedang mencuba sedaya upaya nak bina semangat baru, xnak sedih2, xnak sakit hati, dan xnak TAKSUB! lagi.... 샤이니, nyah ko dari sini..T.O.L.O.N.G.L.A.H!


태민 바*......AKO BENCI KO!
bye


0 comments:

Post a Comment