05 April, 2013

we are getting far away..

Terima Kasih Sahabat.... 
setiap kesedihan pasti ada ubatnya, cuma kita kena pandai memilih cara yang betul. sesetengah kesedihan kita boleh kongsi dengan kawan2, kadang xboleh... sesetengah kesedihan kita boleh berkongsi dengan sesetengah sahabat je.


Maaflah sahabat, saya hanya manusia biasa. Hidup perlu berkwan dengan semua orang kita tak boleh hidup berpuak2 nanti perpaduan susah dicapai. Saya tahu, sy perlu luangkan masa dengan kamu, kamu dan kamu.. tapi kegembiraan saya hanya saya yang mengetahuinya.

Terima kasih, hanya pada kamu tempat sy meluahkan rasa sedih, marah, geram, benci, tak logik, tak masuk akal dan sebagainya... Walau marah, kecik hati macam mana pun kita tetap memafkan, cuma perlukan masa melupakan apa yang telah dilafazkan..

Sahabat, jika dirimu tidak keberatan maafkan daku.. andai aku banyak sangat2 melukakan hatimu,,, aku sedar diri yang terlalu melulu melepaskan marah, melulu dalam melakukan sesuatu...ampuni daku ye sahabat2ku sekalian...
SAYA SAYANG SAHABAT-SAHABAT SAYA SEMUA...

Ingatan untuk diri sendiri....  EYZA, INGAT! jaga hati orang lain jugak..

0 comments:

Post a Comment