01 June, 2013

Sayangku Farhana

Entry ni ku buat khas untuk mu...kawanku,



Firstly, nak mintak maaf sgt2 sbb terikut dengan janji melayu..pastu siap sound lagi...sorry..sorry...hihi  at least aku datang kan, walaupun lambat 1jam! i know how do u felt,, ottokeyo... mian cingu ne.

So, today ko dah kenal apa itu TS kan... seriously aku happy sgt, xsangka kat tgh2 bandar KL ni aku boleh selamba badak cakap Kelantan... selama ni aku terlupa apa itu ber "kecek" haha* poyo!

Tapikan kalau boleh, kita pecahkanlah rekod tahun ni keluar lepak KB pulak...dari kecil sampai besar Machang jer...haish, sampai naik muak aku jalan... xpon kita pergi kenal PP or TM hahahaha

Walaupun mu xminat K-POP, tapi aku berjaya kenalkan mu dengan Makanan Korea. Sedap tak Bihun Sup versi Korea?? of course lah kan...

TQ,TQ,TQ... layan jer aku cakap tadi, layan jer aku jalan tadi..walaupun salah jalan..dan sabar dengan aku utk percubaan sebanyak 3 kali untuk naik lif!

At least aku ada kengan dengan mu kat KL ni pasni xtau lagi kan... ntah2 setahun sekali jelah kita akan bersua kembali...bila semua dah kerja... ermmm how sad!

So, sampai sini dulu aku tulis...nanti idea datang bertalu2 aku update lagi... sila-sila lah jenguk blog aku yg xseberapa ni k....bye bye..

0 comments:

Post a Comment